loading...
بهاره چت
amir بازدید : 31 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

حرومت باشه این دنیا ، تو که از درد من شادی

 

تو که روز جداییمون ، تموم شهر رو گل دادی

 

تو که از شوق مرگ من ، لباس سرخ پوشیدی

 

کنارم سال ها بودی ، من رو هرگز نفهمیدی

 

حرومت باشه این دنیا ، تو که خون من رو خوردی

 

تو که اشک من رو هدیه واسه یار خودت بردی

 

تو که هر روز می گفتی کنارم تا ابد هستی

 

خودت رو قاب عکس من یک روبان سیاه بستی

 

یکی با گریه و هق هق ، چشاش رو خیس و تر می کرد

 

یکی شب هاش رو با یاد تو و عشق تو سر می کرد

 

یکی بی همدم و تنها ، شب ها تا صبح می بارید

 

یکی هم مثله تو هر شب بدون غصه می خوابید

 

حرومت باشه اون شب ها که پای تو سحر می شد

 

تو غرق خنده اما من ، وجودم در به در می شد

 

بسوزه دفتر شعری ، که صفحه صفحه می دیدت

 

حرومت باشه اون شعر ها ، که خط به خط پرستیدت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد مدیریت بهاره چت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 296
  • بازدید کلی : 5,004